Helgens händerlser dööö!!!

Jaa nu är det snart helg, skönt som tusan... Fast jag jobbar ju hela helgen, meen det blir fest hos mej imorgon iallafall, Syrran skulle komma in och sen massa folk, eller massa o massa men mina småå kompisar.. :D

Såå kan väl tänka mej lite förfest sen blir det väl ut och skaka rumpa.. :D Haha..
Lördag så ska jag o syrran jobba som faaan, bakisar som faaan, men det ska nog gåå prima, hoppas jag iallafall!!! Girl Power juu!!!!


*Haha*

Vad som händer lördagskvällen får bli ett mysterium.. ;D haha lovar inget och planerar inget!....

Annars så sitter jag hos mor min nu och hälsar på lite, lilla syrran vill ju ha lite sällskap ju!.. Såå då kommer storsyrran självklart!!! Oohh måste ju åka med bytesbuss hem ikväll, jobbigt som faan, meeen jaa det får la gååå...

Hihi jaaa inte kom min pojke o kröp ner mysigt inte, nää han ringde för porten var låst, jobbigt att gå upp o ta på sig massa kläder och kallt var det mee.. Ville bara gråta... Hihi nää det var värt det.. :D

Ajjja nu ska jag pussa på min familj lite.. :D pusss o kramm!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0