Länge länge sen.. :D

Jaa det var ju som sagt ett tag sen, men faan jag har ju så mycket för mej hela tiden o jaa, hah kanske inte en bra anledning eftersom jag sitter vid datotn nästan varje kväll, meen jaa, den duger för min del iallafall..

Ska väl säga att min bejb kom in på skolan, är såå sjukt glad för hans skull.. Han fick reda på det i måndags såå vi hade en mysdag ihop... :D
Okej det var våran månadsdag oxå såå det vart en mycket bra dag.. Hade det helt underbart.. :D, Var i linköping och julhandla lite, sedan var vi med mamma och hjälpte henne med hennes utställning i väderstad, sedan vart det hem till mej, käkade lite gott gott, sen gick vi vidare till marcus och drog en film!.. sen hem o MÖÖÖÖSSS!!!.. :D

Annars händer det la inte så mycket just nu, jobbar som faan, har ju öppet söndagar nu oxå, men det funkar, kul som tusan att jobba då iallafall, alla är såå glada och dom stressar inte.. Sköntskönt..

Sitter hemma nu och ska snart röka, men fastnade här lite, bejb är hos marcus o grabbar sig lite.. :D
Men han kommer la förhoppningsvis framåt kvällen och kryper ner hos mej!... Saknar honom ju!...

Ajjja nu ska jag kika vidare, så ni vet är jag otroligt dålig på att ha min kamera med mej, men jaa jag ska försöka ändra lite på det.. :D alla blir ju arga när jag tar kort.. :D

Pusss pusssss

( Älskar dej Leo )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0