23:30 Långpromenad, God mat, film & Bad!!

Hah ja kort sagt så var det min kväll.. Var hos mamma en sväng efter jobbet, tog bussen in så jag fick pussas någon timma sen åkte jag hem igen, tanken var att jag skulle försöka sova ensam i lägenheten men nappa på bejbs erbjudande om just god mat, film och lite bad.. 

Efter lite dans framför speglarna till michael jackson så började jag knata, hah det är en bit från stan till ekenäs men vafan det var ju värt det o jävligt skönt med en kvällspromenad.. Mp3´n på max sedan snabba steg så kände man inte av kylan, faan pälsa på mej som tusan... Väl framme så började vi med maten, hah schnitzel med pommes.. Romantiskt va.. Gott vare iallafall.. Hah han fick för sig att testa sin mors linser, tror inte jag skrattat så mycket på länge, han fick ju inte in dom i ögonen, skulle hjälpa honom men då vek den sig, hah!..:DF men han fick i dom till slut o se vad som hände, han såg..!..:D

Sen satte vi på trick´n treat meen den sög ju kan jag lova, såå han tappa upp ett varmvattensbad.. Med massa skumm.. :D Me like!.. Ohh nu så rakar han sig.. han skrattar åt mina stjärtrörelser till musiken,

ligger i hans säng och skriver men jag måste ju kunna digga så då blir det med baken!.. :D hooop vad som händer sen blir min hemlighet meen nu ska jag iallafall mysa..  Ser verkligen fram imot min morgonpromenad imorgon i kylan... :D hah!!!

Pusssssss Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0