Bullbak och Ridning!!

Hooop gårdagen vart lyckad iallafall, Bejb kom till mej runt 5 tiden, trötter som jag var låg jag fortfarande i sängen och mööös :D
Hah baba var sugen på att baka sååå kanelbullar vart det. Vi gick ner till Östernssons och handlade det som behövdes för perfekta Bullar, :D hah dom vart helt underbart goda..
Nybakta bullar med ett stort glas med kall mjölk, kan det bli bättre.
Påminner om när man fikade hos mormor, det serverades alltid.. :D Sedan kom min snygging förbi, hah ja bullarna minska ju i antal iallafall, fan tror hon åt 3-5, men dom är ju till för att ätas upp!!

Mumma va!...

Jaa sedan gick vi ner till restaurangen för att äta, hah eller det var ju bara jag som käkade för annie hade ätit innan och bejb hade ju tryckt i sig en baugette.. såå tråkigt nog fick jag äta själv, men fick ju inte i mej speciellt mycket då magen inte var riktigt där den skulle.. Hah.. :D man får ju skylla sig själv kanske!
Hoop bejb somnade gott redan vid 9, så Annie och jag drog en film, Phat girls..
Så himla bra film, Jag ska fan bli som dom så kanske man kan bli lite rik på köpet...
"Nu ska vi gå på N-Jakt, man kan inte gå runt dom man måste sätta på dom" Hah eller vad säger du annie!..

Aja idag så har jag varit i stallet med annie, ridit för första gången på ett par år, hade ju häst när man var liten
men jaa faan vad kul det var.. Vi tog en långsväng i skogen, med skritt, trav och galopp, faaan så härligt..




Stolt som faaan.



Annie på sin nasse.. :D

Ah det var iallafall skit kul att rida ut ihop och bara snacka skit och mysa, härligt väder var det idag oxå, varken varmt eller kallt....
Hooop näe ska snart gå och käka tänkte jag, ska bara väcka min älskling som ligger och snarkar brevid mej, tror han har några timmar att ta igen, men ganska självförvållat när man inte sover på nätterna ;D

Ajja kanske drar in till mjölby sen om jag får med mej lilla bejb, har ju lovat att ha myspys dag ida, men syrran ringde och var lessen så vill pussa och hålla om henne till max.. Min lilla ängel!.. Ajaa nu ska jag äta, fan min mage kurrar ju galet...
Pusssss

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag tycker du kan lägga upp receptet på bullarna så man får prova om dom är goda ;)

2009-11-15 @ 16:14:33
Postat av: annie

puss på dej gumman, bullarna va jättegoda o de va riktigt kul o rida en sväng me dej :D de sitter alltid fint me lite skitsnack o n-jakt hahahah

2009-11-16 @ 19:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0