Dagarna efter Halloween!!..

Hallowen helgen vart lyckad, utklädnad, alkohol och vänner och sin älskling, allt man kan önska sig på en o samma kväll, helt underbart..

Ni skulle se leo´s dräckt, jag satt uppe och sydde den till halv 3 på natten kvällen innan.. BATMAN, för 5-7 åringar, jag skojar inte, hah jag fick klippa upp dräckten för att förlänga den med en T-schirt.. :D Meen sexig värre vart han allt.. :D jag sprang runt i sista minuten som vanligt, o jag vart en vacker skolflicka, hah vacker, såg ganska utmanande ut meen vacker..

Vi började festen hos mej, folket storma in, med roliga maskeraddräckter, elin var ju såå cool,( Hjärter dam )...


Skolflicka & Grottkvinna!!!


Min Batman & TK


Grottis, Hjärter Dam och Skolflickan!!!

Efter många krossade glas, mycket förtäring av alkohol o många skratt gick vi till Hallen.. Dans hela kvällen, till och med min bejb dansa som tusan.. :D
Tråkigt att folk inte kunde klä ut sig som temat var lixom, det är ju bara Halloween 1 gång om året, meen vi gjorde det iallafall o vi ägde.. :D

Ja kvällen vart blöt, men faan efterfest skulle jag ha iallafall, meeen vart inte fart på det, alla var trötta och fulla.. Sååå vi däcka alla i sängen... :D trångt meeen det gick.. Söndagen vart en slappdag, mööös hela dagen!..

Jaa såå alla vet såå är jag LEOS Bejb nu!.. :D måste ju få skryta lite.. :D hahah!... 31/10 2009... <3

Du är min nallebjörn älskling!....

Nu ska jag fortsätta jobba, har ju massa praktikanter här som bara står och glor bakom mej!... :D det funkar ju inte!... Jobba jobba jobbba!... Puss Pusss



Kommentarer
Postat av: Leo

älskarej beb<3

2009-11-03 @ 19:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0