Familjedag

Idag vart det att åka till mjölby, åkte in på förmiddagen och mööös lite med syster, gick sedan ner till stan för att fika och snacka lite skit, sedan vände jag klackarna hem till mor igen och möter både jennika och barnen som var på besök.. Jätte mysigt att ha alla samlade, så det vart en fika till med tjejsnack, bus med barnen och dans.. :D



Rock´n Roll

Så underbara dom är alltså... Hihi mina småå änglar...



*Melina and Me*



Ja som sagt så var det ganska mycket dans, men även lite allvarligt prat med lillsyrran, hon mår så dåligt just nu, tycker så synd om henne, man vet ju inte vad man ska säga, jag menar man vet ju själv hur jobbigt det är när någon säger att allt löser sig till slut, att man kommer lyckas gå vidare, och hitta en bättre, att man själv är värd så mycket mer, när man själv bara vill leva med den personen man förlorat.. såå jag satt mest tyst och lät henne prata, kändes bäst så.. O tror att det är det bästa egentligen, att bara visa att man finns där och lyssnar!!!

Ah nu sitter jag iallafall hemma, tog 9 bussen från mjölby, hah jag trodde det var en bytesbuss jag tog, så jag sa vadstena ungdom och betala, men väl i vadstena så fortsätter bussen, hah tjäna iallafall 40 kr, inte mycket men ändå, faan vad busig jag är!.. :D

Telefonen piper för fullt och jag är skit trött o lite lessen idag, men hoppas det löser sig på bästa sätt iallafall!..
Lizandra och jag får tar varandra i hand och peppa varandra till max.. Att allt kan vara så bra ena sekunden och falla nästa.. Livet är faan ingen dans på rosor...
Tillbaka till jobbet imorgon då, kommer bli skönt att få arbeta lite igen.. Komma på andra tankar för en stund.. Prata med min lilla Annie lite, behöver dej lite nu...

Ajja nu ska jag försöka sussa kudde, första gången jag sover ensam i min lägenhet, så det ska bli spännande att se hur det kommer gå, kommer säker höra massa konstiga ljud.. Haha har kollat så jag låst dörren typ 10 ggr.. :D vilken fjant jag är.. :D

Puss o godnatt på er!....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0