Individer och intriger 14:45

Hmm ligger i sängen nu, har somnat o vaknat, så har det hållt på, drömmer massa konstiga drömmar, blää ursch hatar sådana. Men ja dom finns väl av en anledning dom oxå..
Tycker så synd om min syster nu, jag lider verkligen med henne, jag vet ju exakt vad hon går igenom, Jag kan ju inte göra mer än att finnas för henne men jag skulle vilja göra så mycket mer, ta hennes smärta, ge henne lyckliga dagar resten av hennes liv, allt för att hon skulle slippa va ledsen och olycklig.

Oh ja funderar på att göra ett nytt försök med att sova, dagen verkar ju inte bli bättre ändå, så trött på alla individer just nu.. Kommer ju inte sätta min "Fest" fot i mjölby en på ett tag iallafall, besöker jag den cp staden så är det för mina vänner eller min familj, meen knappast bara för att lixom..
Man fick ju en liten påminnelse om varför man flytta från den stan, allt jävla skitsnack, alla fjantar och allas idiotiska betéenden!..

Hoop annars idag skulle vi väl ha åkt till jimmy och chillat, meen jag vet inte riktigt hur det blir än, jag får väl se om jag hör något senare. Annars hittar jag alltid på något, kanske pillar med lägenheten, har kommit på en as bra idé meen den avslöjar jag inte, Lägger in ett inlägg på det när det är klart. Aja nu ska jag mysa ner mej med kissen och sussssssssa

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0