Regn, blask och jätte trött!!

Hoop kl är 08:14 o jag väntar på min buss hem till motala, har sovit sked med syrran inatt, det har man inte gjort sedan man var liten, hah, mysigt sååå.. Gårdagen var väl en blandad dag..

Hade en asrolig dag på jobbet, mycket dans, fjant, sång oo jaa, hah praktikanternas sista dag igår, dom måste ju tyckt att jag var cp lixom, springer omkring och fular mej, hah ja men vadå, hur kul är det när alla är stela och tråkiga på en arbetsplats, Inte alls, så då bjuder jag på mej själv såå får alla sig ett gott skratt, ninjasparkar till Beat it osv...
´
Aa vi på MEU äger ju stenhårt.. Annie, Elin, Judith och Jag är ju *PPP* O nu även lilla Julia :D
Aah efter jobbet började väl allt gå neråt, jag bröt mitt löfte om alkohol, Leo tog det lite för hårt men vi prata ju om det så det löser sig väl behöver ju inte skriva det här...A iallafall, sprang o shoppade på stan.


jeans-Leggins




Och Lite smycken, jag som inte har några menar jag!, Snart fyllt en hel vägg Lixom!!!


sen dyker Annie upp, vi åker in till Mjölby, Syrran är as lessen.
Jävla patetiska människa alltså, blir galen, Ett fucking jävla sms efter 5 år, vad fan tänker han med, oohh vad han kommer få höra om jag ser honom, Ska man lämna någon gör man det INTE på sms. OOHH nu vart jag arg oxå.
Ah kvällen vart väl sådär, Stackars annie, drar med henne till mjölby lixom o allt vart fiasko.. haha, men tur att man påminns om varför man flytta ifrån den staden, alltså bråk o intriger jämt. Fjantig stad....

Hah kommer bli mobbad för något riktigt blont jag sa igår. Mitt överhuvud lixom.. Vi var på väg till New port i mjölby, hah det snöa ju som fan så jag kura in mej i syrrans paraflax. Annie började skratta över hur jag hade mitt huvud eftersom jag ville skydda håret mot blask, mitt svar vart

Ja men vadå,  svajar jag med överhuvudet såå blir jag ju blöt..:D
Såå korkad...

Ajjaa nu går min buss, känner att inget annat speciellt har hänt ska käka frulle med annie på jobbet sen gå upp o sova lite!!..

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hoppas det löser sig för syster din, även fast det kanske tar tid.

Och jag förstår till hundra när du skriver att man vill ge dem bara lyckliga dagar. Men ni är starka flickor och tillsammans tar ni er igenom allt.

Kram

2009-11-15 @ 16:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0