Stackars Kisse!!

Jag kan ju va bra elak ibland, har trott under några veckors tid att katten haft typ öroninflammation eller bara allmänt skitig i öronen, då hon kilat men inte speciellt mycket, kollade i går, hon har skabb i öronen, min lilla kisse, inte konstigt att hon kliar och jamar!.. Vart faan skit rädd, trodde hon skulle döö o skit, faan det kliade över allt på mej, tills jag fick reda på att det inte smittar av sig på människor, att dom håller sig endast i öronen!.. Kusligt asså..



Min lilla kisse, så idag ska jag till apoteket och köpa frontline till henne o Bullshit!... så dom blir av med skiten..
Annars jobbar jag som vanligt idag, blir Flygande Jacob med Ris, Mummms :D
Ska in till mjölby ikväll igen, pussa lite på mammsen sen lämna kuren till ronny så Bullshit blir glad.. :D

gårdagen vart lugn, jobbade dom vanligt sedan var jag hos morfar och fikade, sen vart det hem till mor, satt och pysslade korsord, pratade och hade det mysigt som tusan, blev kvar där över natten, jobbigt med bytesbuss på kvällen såå det fick bli en tidig imorse istället.. :D

Hooop nää nu ska jag väl göra lite nytta tänkte jag, mmmm röka först, har ju precis käkat frulle såå då måste man röka, efter frukost, efter sex och självklart en varm kopp the med cigg är dom bästa!.. :D

Pussss o kraaammmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0