Trött & 1 timme för tidigt!!!

Ohh vad jag hatar mej själv ibland, 1 timme för tidigt, jag kunde ju fått sova en hel timme till, men nejnej, lenitha ska va puckad att ställa klockan fel och plåga sig ner o gå till bussen.. Bllääää.. Så typiskt mej alltså, så är jag kyckling GUL i huvudet med..



Fattar inte att jag ska envisas med att göra det själv när jag vet att precis hur det blir, om o om o om igen!, faan blir arg på mej själv, det blir ju frissan på måndag kan jag lova, kan dom inte göra något så blir det en drastisk klippning av skiten, kan inte gå omkring och lysa upp stan lixom!.. OOhhh fyyy!!!!

Igår då, hah det kommer komma upp lite bilder senare, är ju hos mamma nu och behöver ju min dator och sladd.. :D

Kommer bli en lång dag på jobbet idag, halv bakis och trött, men jag hoppas dagen får ganska fort iallafall, blir nog en hemmamys ikväll, hyra en bra film och bara slappa...
Ska ju jobba imorgon med ju, inte såå pepp på det just nu men jaa det märker vi!...
Måste baka knäck, det kanske jag kan göra ikväll, o lussekatter.. Faan vad jag ska svulla!!!

Ajja törstig är jag med såå nu säger vi Pusss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0