Nu när hon inte ser:]

Vart ska vi börja... Hon ligger brevid här som ett avdankat litet fyllo (tror hon däckade) men hon är lika söt för det!
Kan inget annat än att säga att jag är världens lyckligaste för att jag träffade den här tjejen just den kvällen på brygget 17 juli!
Våra blickar möttes nästan direkt å efter den dagen har vi faktiskt hållt ihop, dock har  vi haft mycket hinder som kommit upp, men vi har klarat upp alla tillsammans, å det är jag glad för..
du är för fin för att förlora Lenitha Anna Marie Ullbrandt!

Kan se oss i framtiden med 3 barn, varsin volvo å ett rött hus med vita knutar! romantiskt va?:)
hoppas att den dagen kommer! för varje dag jag får tillbringa med dig är en dag i paradiset!
våra bråk är bagateller jämfört med när vi har det som bäst!

Du är underbar sötnos!
Lenitha<3

/Leo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0