Bakis Ida asså :D

Ja det vart en helkväll igår med skönt folk och massa alkohol..
Baby kom till jobbet när jag slutade, vi tog oss en runda til glasbanken och fyllde 2 korgar med gottgott.. :D
Åkte hem och fixa sig inför kvällens bravader.. Vi hamnade hos Jimmy och ronja först på förkrök, Sedan vart det bowlingen...

Kvällen vart lyckad, fick dock en långpromenad hem inatt, kallt och vingligt, iallafall för leo´s del..
Haha han gjorde det igen, han ägde dansgolvet stort asså.. :D Pumpa som faan..



Haha jaa som jag saa han pumpa gärnet asså.. :D
Mer bilder finns som sagt på BDB och facebook..
Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde på hemvägen.. Vi höll diskutioner, men glömde lika fort vad vi prata om, Leendet var uppe vid öronen på oss allihopa, men leo´s smile slog allt.. :D

Inte många timmars sömn, karn däcka så fort han la sig i sängen, började snarka både in och ut såå jag höll på bli tokig, såå tog täcket och kudden och la med i lilla rummet och somna som en stock, men upp med tuppen och jobba.. Och inte fan var det en lugn dag inte, det sa bara pang såå stod elin och jag med 1000000 bongar och spisen och allt på fullt. :D
Men kul som tusan...
Ikväll blir det bara lugnt.. Danne är på besök blir att mysa till film och bara softa..
Inget ledigt för mej imorgon inte, då har folks abonerat restaurangen, tror något dop eller bröllop, såå mat ska lagas, stackars mej och elin.. :D
Men det ska nog bli kul, Extra timmar tackar man ju inte nej till heller..

Har bestämt mej för att börja plugga nu oxå, förhoppningsvis till hösten, men det blir ju på distans så jag kan jobba heltid samtidigt, slippa studielån och skit. Omvårdnad blir det först, sen får vi se om jag fortsätter senare...
Vill jobba med handikappade, missbrukare och äldre.. :D

Längtar till löning så jag kan börja med mitt hår.. :D LÄNGTAR SOM TUSAN


Ajja nu ska jag va social tänkte jag.. Byebye..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0