*Soffa, Check ;)

Idag har varit en slapp dag på jobbet, lite agg hit och dit men allt ska la lösa sig till slut.. Annars så kom baby in till stan när jag slutade så drog vi till Jysk, vi kollade in soffan vi var intresserade av.. Hah vi köpte den, såå nu lär vi få in ett helt fotbollslag :D en stor hörnsoffa, grå i tyg med divan..
Kommer bli asläckert när det är klart..
Tog bussen tillbaka, och lilla jag hämtade pizza, såå det vart flötis sissohär en tisdag...
Den sista nu på ett tag, dags för hårdträning nu, Beachen snart vettni :D

Aah baby försöker finna roo att plugga men ligger nu ner i soffan och myser framför tv´n, gör han inte det såå släpar han mej över hela lägenheten över både trösklar och kanter.. Faan ett helt gympass bara att komma loss..

Igår var mammsen här.. Vi gick till affären precis innan för att köpa något mamma kunde tugga på till kaffet, hah lite gay fick vi höra att handla fikabröd :), Ankorna i CHB fick smaka på brödet oxå, högg efter mer såå generös jag är..

Jaa, fick nya gardiner som nu sitter uppe, passar lite bättre in än dom förra.. :D vita med massa blommor på, hah nu är det iallafall nougat, förhoppningsvis kommer la dom passa till tapeterna sen.. Tack mamma för en underbar kväll.. Älskar dej hele hele tin.. :)

Duwa var inne på jobbet idag, vi planera in att spela paintball någon gång i sommar sen, när det är varmt självklart.. :D jag ska döda allihopa, haa massor av skydd, stor overall och geväret i högsta hugg så ska du see LEO att jag klarar det...
Tror bara han är rädd för att jag kommer äga honom.. Sitter och säger headshoot, hah han ska få se på headshoot asså.. :D



Ajja have a nice evening people.. Pussssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0