Sol, tennis och mys i soffan!!

Vaknade ganska skapligt idag med solen rakt i ansiktet..  Såå skönt, tog på mej linne och satte mej på ballkongen med tee och en cigg.. :D
Vilken underbar morgon, Fötterna på räcket och lutandes bakåt smutta på tee´t och blossa min cigg, solen i ögonen, jaa kändes som en riktig vårdag... :D

Efter någon timma fick jag sällskap i solen av trötta leo som kom vaggandes :D
Meeeen han hamna i soffan lika fort som han steg upp :D latis

Vi bestämde oss för att ta en tennismatch, hah det är svårare än man tror, faan försöka träffa bollen rätt, faan man slår iväg den för kung och fosterland.. :D

Meen jag ägde stenhårt ändå, med mina vackra grodhooopp som slog leos, "I Belive i can fly" moves.. :) Ett par ungar kom förbi och ville va med på en match, såå vi lekte loss på tennisplan.. Kul som tusan...

Efter ett par timmar gav vi upp, vi handlade lite mat, meen ingen av oss har minnet i behåll idag, vi glömde ena kassen inne i affären, vi hade betalat,  packade varsin påse.. Jag kom på att jag glömde köpa cigg så jag vände in i affären igen, leo greppar sin påse han packat och sedan går vi.. Väl hemma sååå fattas det mat... :D meen vi skulle ändå ha gott till kvällen såå tog en extra runda..

Det vart spagetti med köttfärssås, med jalapenôs och röd chili.. :D Mumma med massa ost på..

Baby har hjälpt mej att formatera om min dator, den är lite tokig fortfarande meen den funkar bättre iallafall..

Imorgon är det dags jobbet igen.. O jag som ska till tandläkarn meen vet inte riktigt hur jag ska ta mej till LKPG när jag inte har någon bil.. :( jag som vill bli klar med skiten snart... 4 år senare lixom..

Nu blir det inte mycket mer för kvällen, sitter och glor på film och leo viker små handväskor till mej av papper...:D jätte fina ni ska se dom... ;P

Ajja tack för en underbar dag baby, Mee love you long time..
Natti natti gott folk..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0