Söndag

Vakna till Hero of War gjorde min dag kan jag lova :), klockradion på max, baby brevid, såå mööös låten ut, sedan var det bara att hoppa in i duschen fo fixa sig.. Tog en promenad till jobbet i solen, härligt härligt, förutom hagelregnet som fick för sig att komma straxt innan jag kom till jobbet, men doften av blöt asfalt, solen lyser och det är varmt, det påminner om sommar ni, såå jag njöt som tusan vilket fall..
Min lilla ängel måde inte alls bra idag, men hon kämpa på, vi hade en bra dag iallafall...

Det var som sagt dop idag, så vi lagade mat till 50st och alla va nöjda.. Kul kul när man får höra sådant..
Ingen slår Elin och Lenitha in the Kitchen ;)

Sedan vart det återigen en långpromenad hem. Satte igång och städa lite, hah Leo fick fixa disken såå börja jag med maten, vart korvstroganoff med Jalapenôs och röd chili med pasta, starkt som tusan men mycket mycket gott.. :D
Bubben var här en sväng och lira fullt ös med GH´t.. Jag har typ suttit och kikat resor, jag vill bara åka till värmen, playan, kalla drinkar och god mat.. Strand och Sol ge mej.. ;D




Förhoppningsvis kommer vi iväg till hösten, måste bara köpa möblerna till lägenheten först..

Valborg då, suttit och funderat på att dra ihop ett gäng och dra till stugan över helgen, grilla, bada tunna, festa och ja festa ;) Skulle va något ni... :D
Aja vi får la se vart det leder, nu ska jag kura ner mej brevid baby och kika klart på filmen..
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0