18:13

Dagen har vart helt underbar, fick sova ut ordentligt, har så svårt att gå o lägga mej skapligt, förstår inte :) men det e la självförvållat när man sitter och bläddrar på nätet som om det finns tusen saker att göra mitt i natten..

Vart ett löparpass med bebisen imorse, två varv i spåret och jag trodde jag skulle dööö så varmt det var, men skönt som tusan, tiger e såå lycklig när han får springa.. så jag får la bara bita ihop och kubba efter :D
Klumpig dock e han, leo och jag prata om det förut, att tiger ser nog illa, han tror att skuggor e vattenpölar, han har vattenphsykos asså... :) springer på stenar och rakt in i stängsel... hahaha, men han e lite charmig..


Tiger :)


Chico :)

Annars fick han leka av sig med chico idag me, sprang lösa i fårhagen och jaga varandra :) han hade riktigt roligt, sen gick han lös brevid mej och leo utan problem.. Han e inte omöjlig ni..


Det blir snart en vända till stan för lite käk, har missat det biten idag såå mat kommer sitta riktigt fint..

Saknar min tjeja, hon e nu på gotland och yrar, längtar tills hon kommer hem.. Då räknar jag med en kräftskiva inom kort :)

ANnars står lägenheten fortfarande tom typ, jävla platen som inte kan ta tummen ur arslet och renovera, det ända som typ e klart e la toan, blev skrikrosa :D gillar det skarpt... Min lya kommer äga när den är klar :D



ah nu måste jag gå säger leo sååå ciaoooo.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0