förvirrad till max...

Nu står jag här igen, med samma svåra beslut som måste göras bara att denna gång förändrar det allt.. Vad som än sägs vad som än görs så kommer det förändra allt...

Jag har pratat med den personen som betyder mest, den personen som kommer bli så svår att släppa taget om..
Även om jag vet vår situation, så vet jag att om det blir så att jag bestämmer mej för det, så måste jag släppa taget om dej, låta dej gå och det tar så sjukt på mej..
Att älska någon så mycket som jag gör, att veta att jag kanske kastar iväg chansen att leva ett liv med dej, samtidigt som jag vet att jag alltid drömt om det här, men jag har även alltid drömt om att falla för någon vid första ögonkastet, att hitta en underbar kille som du....

Du e min största dröm, du är en prinsessas dröm..
Du har alltid fått mej att känna mej som en prinsessa, även dom dagarna vi bråkar, dom dagarna ord flyger ur munnen som ej är menat, även då har jag alltid älskat dej mest..
Jag vet att valet e mitt, att jag själv satt mej i den här situationen..
Men jag har så svårt att utrycka mina känslor, jag ser att du känner av att jag e lessen, även om jag tror jag döljer det väl..
Du har kommit in på mitt liv som ingen annan, du har knäckt min mur jag byggde upp av osäkerhet, du har gjort mej såå mycket gott, och du e guld värd för det.. Du e så underbar..

Du kommer alltid vara min vän, och som jag sagt tidigare så kommer du alltid finnas i mitt hjärta. Du kommer alltid äga en del av det, jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dej, du e nått alldeles speciellt.
Glöm aldrig det..

Som du säger, så förlorar jag inget på att testa.. Så får ta vara på den tiden vi har nu innan, Älskar dej Baba,
Lova att du aldrig glömmer det, vad som än händer så glöm aldrig det... Mina minnen med dej kommer alltid finnas kvar...

Min älskling!!!



Kommentarer
Postat av: L

Åh, babe! jag älskar dig å tycker du borde göra det som känns bäst! se frammåt å tänk inte på att du förlorar något för du åker! allt som finns nu kan finnas om 1 år! jag älskar dig bebe!

2010-08-14 @ 01:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0