Uppdatering på tiden.. :D

Äntligen hemkommen från ännu ett långpass, jobbade dock i servisen idag, roligt att variera lite, tröttsamt att stå i köket dag in och dag ut.. Har planer på att börja plugga, skola om mej helt, e trött på yrket och vill göra nått annat, men vad jag ska välja det e ju frågan...
Jag får sätta mej någon dag när jag har tid o kolla olika linjer..

Hoop annars har jag haft fullt upp, äntligen håller dom på med lägenheten, korkade jävlar och tog alla rum samtidigt, och dom har verkligen plastat in precis allt, meen ikväll fick jag leta fram sängen, vet inte om det e så bra att andas in damm och färgos, meen vafan, inget man dör av.. :)
Dom räknar med att va klara i mitten av nästa vecka, jag längtar verkligen tills allt blir klart... Då blir det storshooping, vet inte om det blir möbler eller ullared denna månad, Hmm kanske lite blandat.. :D



Var hos min älskade tilde i onsdags, vinkväll med gottgott, sjukt trevligt, det måste vi göra om, massa skitsnack, måla naglarna, spela nått frågespel med sjuka frågor.. Vet ni att sveriges största skalbagge är 8 cm.. rätt såå äckligt, den vill inte jag ha i sovrummet när jag ska sova..

Den 18 blir det skåne för min del, ska ner och hälsa på lilla emma, det e nog på tiden... När vi äntligen har hittat en ny kock oxå så vi kan få lite ledigt..
Många saker som diskuteras att göra, Stughyrning, Danmark, Ullared, Möbelshoopning, Vingåker, Outlet, aaahh jag vet inte vad, blir en dyr månad dennna..

Var med vackraste flikkan Ronja på stan häromdagen, gick och gjorde inköpslista inför löningen, på en hel outfit, från topp till tå, med parfym och hela skiten, tog en lunch och bara myste...
Så fort lönen e på mitt konto blir det att inhandla escadas mysterium och avril.. såå underbart dom luktar..

Får ju inte glömma att jag Umgåtts med sötaste björnen med, helt underbart.. :) Du e bäst, näst efter mej ;)

ah klockan tickar o jag ska jobba 13 timmar imorgon... :( som sagt dags att byta yrke..  
Mitt sociala liv, min fridtid försvann samma dag som jag börja HR... Borta med vinden...

Meningslös fakta meeeeen nu har jag uppdaterat den ni som tjatar :)
Pussss o kram och nattttiii




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0