Började som en kass söndag!!

Vakna och livet kändes helt värdelöst, meen faan jag tog me ur sängen, hoppade in i duschen, fräscha till mej och titta mej i spegeln, Faan lenitha, ta tag i dej själv..
Såå på med träningskläderna, gick boxningspass, faaaan vad jag tog i, kände att allt bara rann ur mej och en stor sten släpptes från mitt hjärta.. Jätte skönt..
Sedan svettig och äcklig gick jag o sola, hihi, men duschen när jag kom hem var underbar...



Har tänkt på allt mina vänner och min mamma sagt till mej, och dom har rätt... Älskar er såå mycket...

Ikväll blir det bio, ska bli mysigt... Snabba Cash, har hört att den ska vara riktigt bra, såå det hoppas ja väl på, hade velat se grodan och prinsessan meeen, ja den gick klockan 4 och dåå sola jag för fulla muggar.. :D

Känner mej mycket bättre nu, riktigt skönt, dom här dagarna har vart helt katastrof, inte kunnat sköta mitt jobb, bryter ihop totalt, jaaa vad ska man säga... BLÄÄÄ... Men det blir ändring på det nu...

Aah nu ska jag snygga till mej lite, haha mer än vad jag redan är.. :D

Pussss pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0