Söndag :/

Eller måndag är det ju, ska upp och jobba om ett par timmar, men kan inte sova, annie åkte hem nyss, vi var och tog en pizza och drog en film, Linje 123 kapad, rätt bra faktiskt.. :D

Helgen har varit kanon, i fredags såå förfesta jag hemma med syrran och hennes kompisar, hon lånade min lägenhet, vilket hon skötte kanon.. :D Fick stjuss till Linn och Emma som hade inflyttningsfest, blev mött av min käraste utanför henne, faan vad folk det var där, men kul som tusan så cider efter cider slank ner..
Sedan vart det en lång vandring i snöööstormen till stan, hand i hand med Ronja, kan ju säga att faan vad kallt det var, klänning och strumpbyxor och en tygjacka, trodde jag skulle dööö. Meeen väl framme vart det hugos..
Dansa och parta loss, hihi, vart en skallning där fick jag höra, men jag vart förlåten, var la skönt det.. ;P

sedan vart det bowlingen och mötte syrran och alla andra, såå en lyckad kväll vart det allt, men lida för det fick jag på lördagen när det var dags att jobba, kom ju inte hem fören 3 typ sedan upp vid 7, skotta fram dörrjävlen in till jobbet bakis i snööstrom, och foppatoffler vill jag tillägga... :D smarta lenitha lixom...
Meen dagen gick segt som tusan, knappt inget folk.. Slutade vid 4 sedan vart det mysa ner sig i soffan och tycka synd om sig själv...

Vakna idag, fräscha till sig och hoppa på bussen till mjölby.. Haha pulsa i 1 meters snöö, höll på att förfrysa och förbli en staty i Mjölby kommun, det skulle va något ni.. :D Faaan ursch säger jag bara det räcker med snöö nu asså..

Har umgåtts med mamma hela dagen, Riktigt mysigt.. :D
Lånade mammas bil hem, svinhalt ute, inge roligt alls, sladda omkring på vägen... Väl hemma mötte jag upp annie och jaa det vart en myskväll och nu sitter jag här och ska snart bädda ner mej..

Fick svar från jobb jag sökte, har ju pratat med dom en gång innan, meen kom vidare till final intervjun som ska va i stockholm den 7/3 sååå elin och jag åker upp då, hon ska hålla mej sällskap och vara mitt lilla stöd, kommer ju va sjukt nervös..

Aja nu ska jag nanna kudde och sova gott... Pussss på er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0