Vilken dag <3

Vill ni höra den...

Vakna av att det dunka som faan på dörren, springer upp, tar på mej morgonrocken och öppnar en liten glipa för att precis se vem som står där, ni kan ju tänka er hans syn på mej lixom, nyvaken, sminket hänger, håret åt alla håll.. hahaha, Där står hyresvärden klockan 7 på morgonen och ber mej flytta min bil för dom ska skotta innegården.

Jaja slängde på mej kläder och flyttade bilen till taken ovanför gallerian.. kallt och foppatofflor.. :D
Sen ja väl på jobbet en timma förtidigt, börja laga maten, trött och förbannad för jag inte fick vakna på ett normalt sätt..
slutade tidigare idag för jag skulle in till tandläkaren, skulle va där halv 4 såå åkte redan straxt efter 2 från motala... Jävla pissväg, igensnöad, halt och bilarna söndagsåker.. Väl i berga, jaa då är det trafikstoppning, Någon jävel hade problem att hålla sig på vägen, ursch vad dum jag är meeen faan min dag asså.... Kommer till slut in till linlöping prick halv, vart 5 minuter försenad, springer in till reception och medelar att jag är där,
Bra säger hon, sätt dej och vänta.. Jag gör det... 5 minter går, 10, 15, 20, 40 sen kommer hon och har mage och säga, det återstår bara 5 minuter på din tid såå vi hinner bara spänna tandställningen..
Jag ställer mej upp, säger DRA ÅT HELVETE och vänder klacken as förbannad...
Åker full fart till mjölby ska lämna bilen på mammas jobb precis lagom till min buss, som skulle gå 17,55, Meeen nääädååå en halvtimme försenad, där stod jag i snöööstorm, kallt och frös som faaan och måttligt arg...
Kan dagen bli sämre..

Men hem kom jag och mötte elin, vi tog en soltur :D sedan vart det film och pizza.. :D eller sallad för min del..
Slänger på en skräckis och myser ner oss under täcket, o jag höll på att döda katten, faaan asså, Faceplant rakt mot kistan, klistrad satt hon... Stackas lilla misse, men hon fick chips såå nu älskar hon mej igen...

Hahaha jaa det var min dag, jag hoppas faan den blir bättre imorgon alltså, meen har nog aldrig skrattat så mycket, när jag förklarade min dag för elin med fina Chester, eller hur det nu stavas.. :D

Ajja nu ska jag sova, trött efter en händelserik dag... Pussss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0