2010 :D


Jaa ett nytt år har det blivit o jag har varit extremt lat med att uppdatera denna känner jag.. Men folk tjatar om att jag ska skriva såå jaa dåå börjar jag väl igen, speciellt för dej TILDE som lämnat kära mej o dragit till norge för att jobba.. Taskigt va.. Min lilla partypingla ju.. Såå jag ska hålla dej uppdaterad om vad som händer i lilla Motala jag lovar...




Lycka till i norge nu gumman så måste vi bestämma ett datum så kommer jag till dej såå jävlar.. :D

Hoop nya året då, Har väl knappt kännt på det men hoppas på ett bra år, att allt löser sig och blir ett helt underbart år...
Vi började dagen med en liten middag, Elin, jag och Annie, Tog nog första drinken vid 2 tror jag.. :D



Satt på Restaurangen och snacka om allt, drack och hade allmänt trevligt, sedan var det dags att göra sig nyårsfin såå upp til mej och fixa sig till max.. As snygga vart vi.. :D Sen rullade folket in runt 7 hugget och partyt var igång..
Jävligt lyckat, hade askul, Nästan alla mina änglar var här.. Party o fullt ös, klockan tolv gick vi ner till torget för att se alla fyrverkerier meen det var inte såå överdrivet mycket meen det hör ju till.. Fick min nyårskyss :D från ett antal människor hahaha... Mer bilder kan ni se på Facebook.. :D




Hihihi, jaa det finns en till bild på Jelenas facebook, haha vi slukar faaan varandra.. :D

Det vart iallafall skumpa, men tror annie sluka nästan hela själv, meen nitha fick skaka och öppna den, asså Tack alla mina änglar för ett helt underbart nyår.. NI ÄR BÄST...

Vad händer annars, joo jag har köpt en ny dator nu, lite svårt att träffa alla tangenter rätt då den är ganska liten och man är van vid ett större meen jag gillar den, liten och sööt och äntligen en egen.. :D
Min far hörde av sig pånyår, oväntat, men jag vart inners inne glad samtidigt som jag vart lessen, det är synd att vi inte har den kontakten som far och dotter meen jaa, livet är tyvärr såå... Men tack Baba för att du lyssna och stötta mej iallafall...

Hoop igår var vi ute igen, faan alkis varning på mej alltså, hihi, elin kom till mej runt halv 8, vi gjorde oss iordning, drack och snacka massa skit.. Sedan kom söta bella... :D så vi hade en myspys tjejkväll med alkohol, skitsnack och krogrunda.. :D



Det slutade på brygget, skit trevlig kväll tjejer, det måste vi göra om.. Partybowling, mat och alkohol.. :D Eller varför inte en kväll med bra film, Hemmagjorda våfflor och tjejsnack.. :D You are my angels...

Aja nu vet jag inte vad jag ska hitta på, joo röka sen hoppa in i duschen, faaan det är as kallt ute.. såå skönt med en skollande dusch.. Hihihi, Pusss på er... :D


Måste tillägga att jag saknar min lilla Tösa Emma med.. ;D hoppas vi ses snart.. Love yaa girl.... 





Kommentarer
Postat av: Tilde

Aaaw vad gullig du är snuttan!:D

Hoppas du kan komma o hälsa på, annars saknar jag ihjäl mig efter dig!

Ha det bäst! Puss

2010-01-03 @ 18:18:58
URL: http://elintildeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0