Lördag Natt inne i vakensömn!!

Sitter fortfarande hos mej, trött som tusan, meningen var förfest med GTH o alkohol, sedan vidare till någon fest.. Meen jaa vi sitter fortfarande kvar här, froggy sitter med världens min på läpparna och lirar GTH för fullt alltså.. Resten sitter vid bordet och letar mer alkohol klockan 02:32 lixom, vilka puckon.. :D
2 flaskor sprit räckte tydligen inte... Jag vill bara soooova...

Vart vaken sen 7 imorse sååå tycker verkligen jag är förtjänst av en skönhetsömn..
Hoop annars har helgen vart lugnt, igår såå var jag hemma hos leo och bara möös, Leo hade en shoppingrunda på stan, hittade massa snyggt, såå nu är han finer på nytt, hihi han var ju riktigt snygg innan asså men nu.. :D

Hah så har jag jobbat som vanligt idag, ganska mycket folk, men kul som tusan, faan låter som en alkis men såå är det inte, men det var första gången på väldigt länge jag inte var bakfull en lördag på jobbet, låter illa kanske men jaa, vad ska man annars göra i denna stad lixom.. :D

Nää så illa var det inte men det var skönt att gå till jobbet och va pigg och inte måå illa.. ;D

Mamma blir det imorgon hoppas jag, om jag har något kvar på mitt stackars konto, hih det är ju lön på måndag såå får väl åka in då, det blir klippning på Studio HairArt, både jag och leo ska klippa osss, Funderar på att ge dom fria händer, men vågar man, mitt hår, det är ju mitt allt ju.. :D

Ahhh jaaaa, nää nu ska jag faaan sova alltså, jag dööör, Leo står här och imiterar en tjej som var här nyss, haha, o nu vill han att jag hålla honom sällskap.. ska dra.. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0