TorsdagsMys med Älsklingen!!

Hoop denna dag vart ju inte som planerad men mycket bra iallafall...
Började med att jag bestämmde mej i gårkväll att jag skulle gå till maxi för att få en promenad, köpa mej en dammsugare och golvmopp med hink, sedan ta bussen tillbaka och storstäda..haha..
Det slutade med att jag ringde chefen för han var ändå på maxi, så han köpte det åt mej och kom hit med det, medans jag och elin satt och snacka och bara hade myspys som vanligt..
Vi käkade lite gott och helt plötsligt var klockan halv 11, såå jag följde stumpan hem, faan vad skönt med en promenad alltså, friskt med ändå lite kallt, så man rappar på och blir varm och härlig.. Haha min halsduk frös faan till is, när man andas blir det ju varmt och fuktigt eftersom jag hade den över munnen, sen domnar min läpp bort och jag ser att hela halsduken är full av is.. :D hahaha..
Puckade Lenitha...




Ohh har ni hört låten Already Gone med Kelly Clarksson, Asså jag dör, känner igen mej såå väl i den låten, jag älskar dej alltså.. Lyssna på den, jag är nog inte ensam här i världen o känna så alltså...

I helgen blir det en VIT helg ni, ingen alkohol för min del, Jobbar långdag imorgon sedan blir det träning och myspys.. Lördag jobbar jag dagen och natten, för att få in lite extra pengar.. :D kan verkligen behövas efter krogrundan i tisdags känner jag, inge kul alls att kolla på alla mina kvitton när jag vaknade..

Annars har min arbetsdag varit fullspäckad alltså, faan as lugnt fram till 2 typ sen saa det smack, men skitkul, mamma och jocke kom in och käka hos mej idag, vart jätte glad, hihi älskar när mina nära och kära kommer in helt oanmält.. :D

Ajja nu ska jag försöka sussa, sitter och msn skämtar med elin nu, ursch vilken hemsk humor vi har känner jag.. Hahaha!... Små russinsnoppar i kylan lixom.. :D

Pusss o kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0