Heldag i LKPG och Jobb!!

Idag var det upp med tuppen, eller jaa, fick slita lite för att väcka leo.. :D meeen det vart rätt sent då vi fick för oss att åka till bona och ta ett nattdopp.. Sjukt skönt i vattnet asså, hade iallafall en underbar kväll, sen vart det hem och somna till en film, eller iallafall jag.. :) som vanligt antar jag...

Iallafall, väl uppe drog vi in till LKPG, besökte ÖB, Rusta, Jysk och sist Ikanohuset.. Vart en hel del shopping till lägenheten, rosa saker till mitt badrum, meen ska jag va ärlig såå hittade leo det mesta, men snyggt blev det..
Vart en Hallbyrå som jag tänkte jag skulle ge mej på att montera ihop, ahh lite smått o gott...

Sen har jag jobbat hela kvällen, var relativt lugnt, och är nu ledig i 2 dagar, såå himla skönt såå ska passa på att fixa med lyan och sola, bada och leka med mina änglar tänkte jag.. :D

Näää fan jag skriver ett par rader imorgon istället jag måste försöka sätta igång hemma nu asså, innan klockan blir morgon.. :)
Nattinatti.....


Ljuset är tänt, och rosen sitter i vasen.. Älskar dej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0