Härlig Dag :D

Hemkommen från knäppaviken.. Leo storma in i lägenheten vid halv 12, o jag hade inte vaknat, asså sjukt, han börja jobba vid 7, jag var uppe en snabbis och sa hej då, gick och la mej igen och sov nonstop tills jag hörde nyckeln i dörren :D hah men skönt som tusan, fick sova ut ordentligt...

Leo fixade lite käk och sedan vart det promenad till knäppaviken, mysigt som tusan.. Bredde ut oss och sen var det bara att vända fläsket i solen... Vi gick ut på bryggan för att känna på vattnet, vart i puttad, försökte få med honom ner meeeeen jag tappa greppet :D Sååå först i var jag iallafall, o det var inte såå farligt kallt, kanske 18.. Meeen efter några försök såå hoppade han till slut i.. Plaska som en hund, tror han tyckte det var kallt.. :D meeeen solen värmde på ganska ordentligt såå vi torka snabbt.. :D

Leo började jobba igen nu vid 4 men ett par timmar i solen fick vi allt, med prat, skratt och bad.. :D helt underbart, ooohh jag önskar att det kunde förbi såå, trivs så sjukt med honom och älskar att vara i hans närhet, har alltid så roligt och jag kan verkligen prata med honom om allt och inget är pinsamt lixom.. :)
Tänkte på det idag, när han tog min hand vid stigen på vägen dit, hur sjukt lycklig jag är när han är i närheten, han gör min dag.. Leo, Du är den finaste.. Min störta önskan är att vi hittar tillbaka till varandra, jag vill leva mitt liv med dej....

Hahaha sitter och messsar med ronja lite, nakenbad, det skulle va nått, det äger, slår allt.. Tänk att äta kladdkaka utan grädde, det funkar ju inte.. Såå naket ska det va... Hahahahaha, vilken jämförelse jag fick till..

Jag måste fan skaffa bil snart, fan blir mongolid utan, tänk vilka saker man kan göra, vi har pratat om att göra mycket men eftersom bil saknar så blir det aldrig av.. Så bil är mitt nästa inköp är tanken... :)

Ajja nu ska jag väl göra nytta hemma.. inte bara ligga och pösa i soffan, meeeen lite cola och cigg är gott ni...
Pusss Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0