Sunshine All Day Long :D

Idag har vart en underbar sommardag.. Vakna av att fåglar kvittrar, bland annat dom där jävla fiskmåsarna, ohh hatar dom såå, hade jag haft en pistol hade jag stjutit varenda jävel asså.. :D

Var ute och sprang spåret två varv, kände mej riktigt nyttig.. :) Sedan vart det steka i solen ett par timmar.. Leo kom hem på lunchen, fixa lite käk åt honom, sen säger han att jag måste sola baksidan med såå jaa ut i solen och sola så man får en jämn färg, nu kan jag inte ens sitta.. haha, somna som en stock, skyller på leo.. :D



Ikväll blir det en lugn kväll, sitter och kollar på House of Wax, inte den bästa, meeen det är ju inte så konstigt, jag menar Paris Hilton är ju med, "världens Bästa Skådis" verkligen... :) Käkade en god Pastasallad nu när leo kom hem, med kyckling.. Riktigt fräscht och gott.. :) nyttiga som tusan.......

Hoop annars är det bara 5 dagar kvar till flytten, :( räknar motvilligt neråt... Men allt känns helt okej iallafall..
Tror allt kommer bli bra, vi har lyckats bygga en bra vänskap o det känns underbart..

Ajja annars ska jag upp skapligt imorgon, tänkte springa spåret innan det blir för varmt, idag var katastrof så varmt det var, svetten bara spruta asså... Ursch, sen tänkte jag ta ett varv och plocka lite blommor till balkongen, hihi den måste ju hållas fin med ju. :D Städa och fixa lite, Leo jobbar delad tur imorgon så tänkte passa på att ligga i solen en stund när han är hemma på mellantimmarna.. Myspys...

Näe nu ska jag se klart filmen och va lite social innan det bär av till sängen, det är skönt ni, bara att det är så jävla varmt i lägenheten, Vill ha en AC i sovrummet.. skulle va underbart..

Pusss o kram på er.. Nattinatt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0