Underbar dag i Solen med underbart sällskap!!

Helt sjukt underbar dag asså, soligt, underbart sällskap, årets första dopp.. ;)

Vi köpte med oss mat och la oss vid stömmen, tog inte alls lång tid innan hela strömmens ankor var på plats och ville ha mat.... :D givietvis dela vi med oss.. Hah galna asså, leo fick dom att bråka med varandra.. :D kastade en Pizzaslice och alla skulle verkligen ha den.. :D

Såå mysigt, vi hade med oss lite musik och enbart njöt av dagen, tog även årets första dopp, såå jävla kallt.. Gick till midjan, stod tills jag inte kände mina ben längre, sedan slängde jag mej i.. Hah leo stod och kika på, måste sett ut som ett miffo, när jag väl kom i tappa jag typ andan... såå kallt var det... :D

Jaa sedan vart det ett par timmars solande och snack.. Me loves too spend time whit you..

Sedan vart det hem, musik flöda ut högtalarna, leo bjöd på dans till 90tals musik och jag njöt av solen på balkongen..
Lite färg fick man allt.. :D

Sedan vart det matlagning, Mumma fläskfile med sallad.. :D jaaa en bra dag helt enkelt..

Annars flyttar jag snart, hittat en lägenhet längre ner i CHB, kommer få den nyrenoverad, valde tapeter och kök i förrgår såå det kommer bli bra..

Imorgon ska jag fan börja min träning, ut och springa, ska det va så svårt, jag som är såå jävla lat asså, det är ju såå skönt att ta sig en runda på morgonen, meeen skönare att sova en timma extra just därför kommer man ju aldrig iväg.. Jobbar dock långpass både fredag och lördag såå vet inte rikigt vart jag ska få tiden att sova ut..

Ska snart åka och hälsa på min gumma med, blir i början av juli hade jag tänkt om dom befinner sig i skåne, ska försöka få med mej leo oxå, för tanken var väl att vi skulle passa på att dra över till danmark oxå..
Ajjja nu ska jag kika vidare på den halvkassa filmen, På smällen, inte alls den bästa asså.. :D

Natti Nattt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0