Hälsokur framåt natten!!

Hah jaa kvällen slutade inte med film och käkandes av nötter igår.. Vi fick rycket att vaxa benen, bada fotbad och ligga på spikmatta.. Haha ni ska se leo´s sexiga ben, han gav upp, såå lite fläckvis är han len och helt hårlös, och ja resten så är det som vanligt.. :D jag hade alldeles för korta hårstrån så det funka inte på mej..

Fotbadet var faan det bästa jag gjort, känns som att jag fått två helt nya fötter, såå en sådan ska jag införskaffa mej när vi flyttar det är en sak som är säker.. Men spikmattan vi köpte därimot var ingen för mej.. Vart ju röd på hela ryggen och det var obekvämt att ligga på den, brändes och jaa.. Nää det var ingen för mej..

Idag ska jag hem och packa ihop mina saker, fan ska ju va klar på onsdagkväll... För på Torsdag så kör vi ju.. Längtar som tusan ju... :D Bo ihop med min älskling...

Hungrig börjar jag bli med såå ska väl försöka övertala baby att dra in mot stan snart så vi kan käka oc börja fixa min lya...
Annars blir det väl inte mycket mer denna dag, kanske sugen på en bio, får la se vad plånboken tillåter denna månad..

ajja nu ska jag vidare, skriver en rad ikväll sen... Pussssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0