Mycket har hänt sen sist!...

Jaa vart ska man börja, sist jag skrev så var planerna att dra till stockholm för att få all information om resan till Rhodos.. Men mina planer vart ändrade, Ingen jag ångrar för 5 öre, jag har allt jag kan önska mej, ett liv ihop med den jag älskar mest, min alfahane Leo.. :D

Ojaa den 1 april flyttar vi ihop, blir att lämna stan och lägenheten, Vi kommer hamna i Charlottenborg, Lägenheten är större och billigare än min såå det var inte så mycket snack om den saken, visst att läget i stan är bättre men ska bli skönt att komma bort från jobbet oxå, mer på ett possitivt sätt då man verkligen får känna sig ledig när man slutar, och verkligen komma hem och njuta..
Im soo happy...

Vad ska man mer säga, har införskaffat mej en kissemiss till, jaa en hane, funkar la sådär, och dom hårar som faan, vinterpälsen måste ju  bort lixom, hah precis dammsugit hemma, leo går bara över köket och slänger upp fötterna på soffkanten och det ser ut som han fått med sig hela katten, lite äckligt.. Men vi ska se om vi kan hitta en nytt hem åt simba, då två katter räcker gott och väl...

Vi har fått tillbaka alkoholtillståndet på jobbet nu, såå jävla skönt, så nu blir det ändrade öppetider och bygget för bar och uteservering kommer snart ske, tror allt kommer bli såå mycket bättre, om inte annat trevligare för dom som gärna vill ha en öl/vin/cider till maten eller sitta och smådricka innan fest, utgång på sommaren..

På torsdag drar jag, leo, mike och elin på Roadtripp, blir Ullared och Lager 157 i borås.. Vi ska inhandla lite skit till lägenheten och jag älskar att gå på Ullared, finns såå mycket roligt och billigt.. :D blir väl ytteligare 100 väskor och skit.. :D Ska försöka övertala leo att jag får ha mitt sminkrum i nya lägenheten oxå.. Det är väl det ända med den lägenheten jag har nu som jag kommer sakna, mitt sminkrum och min spegelvägg, skoohylla och väsk/smyckesträd.. Men det kommer komma upp i våran nya lya oxå.. Ska nitha se till..

Idag har varit en riktig slappardag, Vakna vid 1, konstigt nog, för jag somna nog redan runt 11-12 typ, men sov som en stock, vakna dock mitt i natten av att jag fick en spart av leo rakt på ögonbrynet, jag hade visst tagit alldeles för mycket plats i sängen, brett ut mej och putat med stjären så han fick sova åt andra hållet.. och jaa, drömmt eller nått så fick jag en spark, vakna direkt och där låg han och snarka och njöt.. :D

Vi var och käkade gott sedan drog vi hem till Lilly där vi suttit hela kvällen, rikitgt rolig familj, såå underbara allihopa, fick mitt hår tupperat och såg verkligen ut som ett troll, men jenna tyckte jag var fin såå jag fick se ut såå..

Nu sitter vi hos leo, tanken var väl att han skulle försöka bli klar med sin uppsatts till skolan meen jaaa, han fastnade framför CS och där kommer han nog sitta ett tag skulle jag tro.. :D Sööt han är, inatt spela han till 5, förstår inte rikigt meen jaa jag har ju aldrig spelat det såå ska nog inte säga något..

På onsdag blir det hem till mjölby, träffa syrran min och övertala min kära mor att få låna bilen hela tordagen såå vi har nått att åka med.. Seeeen måste jag verkligen packa och rensa all skit som ska slängas.. :D

Aah nu ska jag kika vidare, vart mycket ord sagt men inget vettigt som vanligt mer än att jag är sååå Kär i min Leo... Love u honey!!!

Natti Natt på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0