Slappislördag Med baby!!

Jaa idag händer inte allt för mycket, lyfter inte ett finger i onödan inte.. :D
Ullaredresan vart av och vi överlevde, vi valde rätt dag att åka iallafall, knappt något folk och inte allt för lång köö i kassorna, meen vi gjode av med mycket pengar, tror vi räkna ut att allt som allt med G-kås, netonet, porrshoppen m.m gick på 6000 :D Meen vi tror att allt var behövligt iallafall..

Det vart lite tavlor till rummen, Nya sängkläder, Badrumsvåg och matta, Fönsterdekorationer, Lampor, Hygienartiklar, Blablabla, ni förstår..
Och självklart gick jag loss på kläder, smink, väskor och sånt behövligt för en tjej.. :D
Leo köpte sig hörlurar till datorn, mus, trimmer för hans underbara skägg :P m.m såå lite skämde vi bort oss själva.. Hur kul hade det vart annars..

Vi stannade på lager 157 på vägen hem, lite av en besvikelse dock så hade vi bara 40 minuter på oss eftersom dom stängde vid 8, vi vart lite sena meen faan timmarna bara rusa iväg när man shoppade loss på G-kås.. Men vi hittade lite nya outfit´s iallafall..
Hade en helt underbar dag med min baby, trivs som fisken i vattnet... Han är verkligen mitt allt..
Alla har önskan att vinna miljoner/miljarder på lotto.. Phhuu jag har redan vunnit högsta/största vinsten, Min störta kärlek..



4 dagar kvar tills vi flyttar och jag har inte ens börjat packa, faan jag måste lägga på ett kol nu, Men jag ska börja imorgon har jag fått order om såå det är nog bara för mej att ta tag i den saken..

Igår fredag så jobbade jag sjukt länge, hah kanske överdriver lite men mellan 7-20 iallafall, sedan vart det full fart till mor min för att lämna bilen, fixa mej och började dricka, mamma kör mej tillbaka till motala, förfestar lite hemma med elin, drar till bowlinghallen och möter baby som var ute med sin klass.. Festar, dricker som finnar, bowlar och självklart skakar rumpa på dansgolvet, men ja alla ni som såg och var där vet ju att Leo ägde alla med sina special moves.. :P

Nu sitter vi hemma hos honom, städat lite, käkat pizza och lider av bakfylla, haft dansfeber, kört MMA match och jaa vart kärleksfulla helt enkelt...

Hah, elin och jag på jobbet idag, kan ju säga att jag vill inte veta vad chefen tyckte om oss egentligen.. Fjanta oss, hade allsång och vem utmanade varandra i vem som kunde det bästa bajsskämtet typ, den nivån hade vi ida, jaa mycket skratt, det gillas skarpt...

Natti natti på er gott folk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0