Träning och Peeling.. :D

Usch natten måste jag först och främst berätta om.. Hade en såå skumm dröm..
Jag sov hos min älskling inatt. Väl somnat så började drömmen, Det stod en man i leos rum, och stirrade på oss, Och det ända han sa var att han var hungrig. Han var lång, välbyggd, mörkt klädd och halvlockigt hår, ansiktet var som en skuggning över som ett spöke, jag kunde inte se vem det var, Jag frågade flera gånger vad han ville, han sa bara att han var hungrig och peka ut mot köket.. Samtidigt som jag drömde pratade jag med leo i sömnen och berättade att han var hungrig men jag visste inte vad han ville, Leo svarade mej att att jag skulle be honom gå.. Jag bad honom lämna rummet och fick en iskall rysning i hela kroppen, sedan vakna jag.. SÅåå jävla läskigt..

Allt kändes så jävla verkligt, som om jag var vaken och tittade på honom, rummet såg exakt lika dant ut, alla kläder på golvet allt.. Så skumt, haft ont i magen hela dagen för den där drömmen..Bllääää

Annars såå har jag och bejb valt tapeter idag, tror det kommer bli riktigt fint.. Längtar som tusan nu :D det ända som är jobbigt med allt är att packa ihop alla mina prylar.. Meen det är väl bara att sparka sig i arslet och börja, tar ju inte så lång tid bara man börjar på rätt ställe...

Sedan har jag jobbat som vanligt, två nya praktikaner har vi oxå, helt okej, gillar att dom inte är rädda för att prata och bjuder på sig själva.. såå det kommer nog funka jätte bra..
Efter jobbet gick jag ner för att träna, och det vart ett långpass idag, sprang en mil, sedan vart det styrketräning.. Såå lite huritig är jag allt.. Känns bra, tänkte att jag skulle testa på Pilates och yoga nu med får vi se om jag gillar det.. Det ska tydligen vara bra för stress och sånt. Och jag har fått höra att jag är en ganska stressig människa.. :D

Färgat håret har jag äntligen gjort så nu ser jag inte gråhårig ut längre, såå tråkigt när utväxten börjar, ville försöka få tillbaka min orginalhårfärg men det vart mörkt igen, såå nästa gång blir det ljusa slingor som sedan får blekas i solen såå jag får tillbaka mitt blonda fina hår.. :D

Sitter med ansiktmask nu och kan inte ens lee, haha det har stelnat så tror att det är dags att dra bort den och tvätta av ansiktet.. Meeen faan huden blir lika len som en babyrumpa.. :D
Aja, gotta mej med russinbröd förut, faaan så gott, tyckte jag var värd det efter min hårda träning.. :D

Snart bär det av till Ullared oxå, ska bli såå kul, haha ser ut som det blir 3 grabbar och jag, meen vafan kul kommer det att bli, tror dock att det bara är jag som har körkort så blir väl lenitha som får hålla sig vaken och köra..

Nu kan jag inte ens slicka mej runt munnen såå nu måste jag tvätta bort skiten..

Godnatt på er alla, och speciellt till min Familj och min Leo..

Love u all soooo much!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0