Söndagsslappa Lenitha!!

Ojoj, idag fick man sova ut ordentligt, stängde av mobilen o allt som kunde göra ljud ifrån sig.. Sov till halv 2.. så jävla skönt... Vart en lång dag igår, Jobbade på Meu först 8-14, sedan vart det bussen in till LKPG o köra ett workout pass på Texas från 16-23... Jaaa slut i kroppen man faan vad kul det var..

Tog en öl efter jobbet med gänget, snacka om gamla goda tider, alkoholiserade o jävliga var vi men faan vad skoj vi hade, dags att ta igen det vaa.. en del av det iallafall.. ;D
I veckan blir det mycket jobb, men värt då vi drar till uppsala på tordag, tagit semester tors - mån.. Leo´s bror tar studenten såå vi passar på att stanna över helgen så baby får träffa allihopa.. ska bli skojsigt..

Baby har föresten fått sommarjobb nu, skönt för honom, kanske dock inte det han vill hålla på med men han får ju åtminstonde in foten någonstanns..
Annars har inte alls mycket hänt, storstädat idag, vart avbruten efter halva disken med Pizza.. Mmmmm, såå disken får vänta tills imorgon.. Pizzan och sällskapet var mer lockande.. :D

Näe blir snart att sova då ett 12 timmarspass väntar imorgon, Älskling sitter och lirar UFC, köpte det nya i fredags, fattar inte så mycket, jag gläpper sönder dosan o lyckas vinna 2 av 20 ggr, meen jag äger ändå...

( haha jag bara måste )

En kille till Maria: Vill du dansa??
Maria: Jag dansar aldrig nykter!!

Han snegla på hennes öl hon håller i handen, Hon stjuter den åt sidan och vänder sig mot honom och LEEEEER... ;D

Klockren asså... :D

Ajja nu ska jag röka, borsta mina tänder, kissa kanske.. hahaha näe nu ska jag sova.. Nattinatt på er...
<3( LEO GÖR LENITHA LYCKLIG ) ( LENITHA STÅR STOLT VID LEOS SIDA ) ( LEO ÄR LENITHAS ALLT )<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0