Saw 3D

Ja denna dag har varit en riktigt skön dag.. Vakna dock ganska sent, men det vart soffhäng med lite musik och tv, tills det var dags för att dra till gymmet och svettas, kan ju säga att Bodystep var sjukt jobbigt, mycket tuffare än jag trodde eller så e det jag som har stoppat i mej lite för mycket socker på sistone som verkligen ville ut för det bara rann från alla håll och kanter.. :D men sjukt roligt..

Sen vart det en sallad på robertos, Bästa i stan.. :D I väntan på att min lilla söta lakritsstång skulle komma så vi kunde se Filmen.. Riktigt roligt att träffa dej igen bella... Me like long time.. Vad skulle jag vara utan mina underbara vänner.. :D

Kort om filmen då, haha ja innan den ens börja, under reklamen, jag satt så sjukt spänd i väntan på att filmen skulle börja, förväntansfull på massa läskiga saker, o alla i biosalongen e knäpptysta, förutom jag självklart, jag vart livrädd... En tecknad gubbe ramlar ner för en trappa och det ser ut som den snubblar över dej, och jag skriker till och brister i skratt.. haha, jani då kan ni tänka er hur jag var resten av filmen, ljudeffekterna, skriken, blodet.. ah den var sjukt bra...



O sällskapet var det bästa, synd att lillsyrran inte kunde va med men det tar vi igen på söndag honey.. :)
Jag, Bella och elin hade ett maratonrace med Saw filmerna när jag bode ovanför MEU, sååå att bella skulle va med var ju en självklarhet, Elin var ju tyvärr sjuker, meeen när den kommer på film såå bänkar vi oss så du får se den med.. :D

Hooop har nu beställt mitt hår iallafall, förhoppningsvis kommer det i veckan, för på söndag ska jag till min kära syster som ska hjälpa mej med allt, sen ska vi ha en riktig mysdag vi syskon, vi funderade på lite film och taccos kanske... :D



Annars består veckan av massa jobb, meen det e självförvållat då jag tagit åt mej massa tider nu, men jag har ju vart sjuk så behöver komma ifatt lite så saknar jag lilla Maria och Jenny med såå ser fram emot tuffa arbetspass.. :D come on bara.. haha..

Hoop ska väl göra sig klar för sängen, om man nu kan sova efter alla äckliga tandscener.. Ursch jag som har sån tandläkarskräck.. :(

Nattinatti folket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0