Livet rullar... :)

Ah helt plötsligt känner jag mej så sjukt nöjd med mitt liv, allt e bra, vännerna är dom bästa, Jobbet trivs jag med, speciellt när nya schemat kommer och vi har extra kockar som kan hoppa in när vi vill va lediga.. Familjen är mitt allt och min underbara Leo förgyller hela min dag.. :)
Ah mitt liv är perfa just nu... :D

Annars så har det vart e fullspäckad dag.. Uppe tidigt och väckte min sötnos, han drog till skolan och jag började fixa här hemma, drog tillbaka alla möbler efter renoveringen, Städa undan och torka av allt, grovstäda toaletten, lämnade disken och tvätten till efter jobbet..
Jobbade lunchen bara istället för maria.. Sen sprang jag bankärenden.. Sprang till bussen och missa den precis, typiskt, men hoppa på nästa till motala, möta upp RonjaSöten för lite träning, eller lite, vi kämpa som djur, känns as skönt faktiskt... Vi peppa varandra och insåg att fan vad vi e bra.. :D

Kan ju säga att bänkpress e jobbigt.. vi kom underfull med att vi stannar på 30 kg ett tag till.. :D om vi ska klara upprepande 10*4, vi dog..
Sen vart det bussen hem, slänga in tvättmaskin, upp och diska och städa sista, för sen kom ju mina små töser hit.. Mellan all tvätt och skit, så lagade jag Kycklingsallad med Pasta, Mycket gott vill jag säga, Så vi käkade och mös framför idol, riktigt trevligt brudar.. :D
Nu blev jag själv och ska  njuta av lugna kvällen, blir sängen tidigt då man ska upp med tuppen för stolle lenitha lova att träna 7 imorgonbitti innan jobbet.. :D sååå aah bit i det sura äpplet mitt pucko.. :D
SÅå det var min dag, tänk om alla dagar va så, jag skulle döö i hjärtattack asså.. :)

Annars har jag väl inte gjort så mycket, vart med leo ett par dagar, helt underbart.. :) Nitha känner sig nykär.. Love it, verkligen..

Nää kanske man ska ta tag i sortering av strumpor, alltid lika kul, slutar ju ändå med att jag alltid har två olika par på mej.. :D
En liten Lenitha grej bara, förstår inte varför folk stör sig på det.. Tycker själv det e lite charmigt... :)

aja nu blir det natti... Sova utan leo, Det gillas inte....

Puss o godnattt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0