Fredagsmys :)

Ah klockan är 8 och här sitter jag invirad i täcket med vovvarna och en kopp te, inväntan på att jag ska dra o jobba hela långa dagen, meen känns okej, har ju varit ledig nu ett par dagar och så kör jag helgen oxå!! Meeen lite variation blir det imorgon då jag kör i servisen istället, så dåå kan man hålla sig riktigt fräsch  under dagen, haha!!!

I förrgår var jag och hämtade alla pappren till utbildningar jag e intresserad av, men insåg ganska snabbbt att jag ska boka ett möte med stusievägledare istället för att vara säker på att allt blir rätt, haha såå sjukt komplicerat det där med komvux :)) såå nästa vecka hoppas jag väl på att alla pappren ska va inskickade.. Sen tog jag grabbarna till Maxi för lite storhandling, haha dom e la inte så mycket till hjälp meen ett mycket gott sällskap ;)


Igår var en fantastisk dag, vakna med humöret på topp, satt och kolla igenom mina mail efter svar på lite saker :)  vad får ni reda på när allt e bestämt... :))
Tog en snööökaos runda med bebisarna, helt galna i snöö, riktigt skoj faktiskt, dock skulle det inte skada  med sol och värme meen det kommer la det med...
Tösabiten Ronja och hennes kära jimmy kom hit igår med, dom har oxå hittat en liten vovve nu, så dom åkte igår kväll till Malmöö för den lilla rackaren, dom var tillbaka 4 inatt, baby väckte mej för att gå ut och titta på den.. haha kan ju säga att jag INTE kliver ut i kalla vädret frivilligt när man ligger under mitt täcke :D såå klev upp och kika genom fönstret :)) såg rikitgt fin ut, såå hoppas dom e glada nu såå jag ska ta med Tito på söndag tänkte jag :))

Var sedan och träna,  PW och mage vart det, tiden på gymmet är helt awsome asså, får tid för sig själv, pressa ut det sista man har i kroppen, o är man frustrerad eller bara irreterad såå är det ännu bättre :))

Sen vart det killer-tävling här hemma, Döda så snabbt som möjligt, dock förlora jag med 25-7 tror jag, haha.. men fan man går med en knapp och styr med en annan, jätte svårt ju, när jag väl fick syn på motståndaren såå sköt jag hej vilt.. haha.. meen lite duktig var jag allt!!!
Sen innan sängen så tog vi alla hundarna till dagiset där det e inhägnat såå fick dom springa löst och leka av sig :)) Något dom älskar, o sjukt skönt för oss, för dåå får man sova ostört hela natten då dom e såå trötta ;)

Faaan tittar ut, och det börjar piskblasksnööa, ursch... Brr kallt att gå ut dåå ju, men inget ska förstöra denna dag!! Fredag och den ska bli Wonderbra!!

Haha kommer få ett samtal straxt efter nio av en arg karl :)) Han ska iväg på möta nu på morgonen o vad jag vet somna han säkert inte fören 5-6.. Leta upp klockalarmet, ställt klockan på 9:00 långt bort från sängen på högsta volym :)) PiiiiiiiP PiiiiiiP PiiiiP ända tills han går upp och stänger av den.. såå hoppas han vaknar nu :DDDD

aja nu ska jag slänga på mej lite kläder och fixa sååå byebye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0