MiniShoopping!!

Vakna av att solen lös i ansiktet :D vilken underbar morgon, Ge mej sommar Nuuuuu!!!
Men sov helt underbart inatt ;)
O humöret var på topp, tror det beror på solen asså, vintern gör mej deppig ju :( aja, kände för att fixa mej riktigt snygg :)

Dagens Outfit:





Rätt nöjd :D

Sen var det bara att traska till stan, möta upp min lilla tösa för shoopping och fika :D faan vi satt i timmar på fiket, snacka om allt, sjukt skönt o riktigt roligt :D Love yaa girl..
Gjorde fynd oxå, riktigt stolt, shooppade för 300kr och fick en blus, skor, Trosor och hårfärg :D kan det bli bättre :)

vart helt kär i blusen, asså kortet ser den ut som en kinesisk sak, meen den e genomskinnlig svart med motiv, Meningen e med svarta leggins och svart BH under.. As snyggt ju!!



Ah tar ett kort när den sitter på sen :) mycket snyggare!!
Vart träning idag me, meeen vet inte vad det var med kroppen, jag hyperventilera typ och höll på att svimma, as läskigt.. Tror jag tog i lite för hårt!! hah men inte blir man avskräckt inte, bara på´t imorgon igen, lite lugnare dock!! Haha bänkpress, Ronja och jag gjorde en deal, vi klarade 40 kg innan jul, meen inte nu.. haha såå om två veckor ska vi klara det :D

visst e vi söta :D

Mee:

Ronja:


Haha, jani måste ju få leka lite ju :D vad e livet annars lixom..
Hoop imorgon e det dags för jobb igen, jobbar hela helgen med, meeen skönt, vart ledig nu sen i söndags börjar klättra lite på väggarna!! Såå skönt att ha en riktig tjejdag!! :)

Mötte upp Bella efter hon slutat jobba, såå drog vi hem till mej, o satte igång och färga håret, såå nu e vi fit for fight allihopa!! Gillart :)

Aah nu ska jag snart hoppa i sängen, sova helt underbart och drömma mej bort lite!!!
Ha en underbar kväll allihopa.. Pusssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha älska att jag är brutalt svag i vänster !!

2011-02-03 @ 00:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0