Miss my girl!!

Nu har jag suttit och pratat med min tösabita, saknar henne grovt.. Det e en tjej man alltid kan prata med, en tjej som alltid säger vad hon tycker och en tjej jag aldrig skulle möta med bittert hunör :D haha, näe hon e en ängel min lilla Ronja!!

Annars så hände inte alls mycket idag, suttit typ här hela dagen.. Meeeen toomooroooww blir det andra bullar, ska ner en svänga på stan, kanske shooppa lite, ta en fika och sedan blir det träning med ronja som sällskap!!
Måste svänga förbi solen oxå, o såå blir det att kasta in färg i håret såå e jag fräschast i stan..
Slut på softmode nu... Eller, efter jag sovit :D lite glass ska jag allt unna mej :) Kolasås äger till :)

Hahaha måste bara tillägga.. kolla här :D



Såå skriver hon, jag har inte photoshopat mej, hon insisterar att hon ser ut så här!! haha kolla låren, själv kanske man har viktkomplex, står jag för, meen hallllå, patetiskt, alla som ser henne varje dag eller som bor i samma stad, ser ju hur falskt det e.. :D haha meen det e ju hennes jobb, hon får ju folk att läsa hennes blogg sååå hon ska ha en extra stjärna för det :D

Aja, nu får alla sova underbart, för det ska jag göra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0