The Next Three Days

Filmen var riktigt bra, haha var som om jag kände hans känslor, helt sjukt, tårarna rann och jag verkligen snyfta, där har ni någon som vet vad kärlek är!! Riktigt bra film, värd att se helt klart!! :)
O det läskiga är att hans blick, så som han ser på ditt barn o sin fru, helt sjukt lik min fars, kanske därför en extra tår!!!



Vart ute i skogen med vovvarna idag, dom verkligen älskart, haha, springer runt på snön, sen åker tassarna igenom o dom gör vurpor!! :) haha o jag kom knappt upp för backen i spåret, hela backen bestod av is, o så fort jag trodde att nu e jag uppe, gled man ner lika fort igen!!

Ingen träning vart det idag iallafall, fyyy mej, haha men en dag extra vila e la bra för kroppen med tanke på min träningsvärk :) trodde verkligen jag var hulken, 40 kg e avklarat  nu iallafall, gick fortare än väntat, men inge mer sånt, skulle bara se om jag klara det :)

Imorgon blir det stan, för lite shoooping, hittade ju inget sist, eller joo en plånka vart det, folk har sagt att det var dags för det.. :) meen nu tänkte jag unna mej nått snyggt igen, sen blir det träning och tvättstuga!! Sista dagen ledig denna vecka, sen blir det arbete hela helgen dåå inget annat vart planerat...

Nu ska jag mysa ner mej i soffan, först en kvällscigg och ett glas cola, haha jag vet, men cola e ju en del av mej, varför radera det!!!

Puss på er alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0