Kvällskvisten

Vart lycklig hela dagen, trotts 4 timmars sömn, Haft en slappisdag, bara myst med bebisarna och honeu :)
Jag har skrubbat golven såå hårt att jag har mer träningsverk nu än på gymnet, dåå har man legat i ni ;)
O eftersom jag har vart såå duktig idag med mat och städ såå unnar jag mej ett par timmar framför datorn med lite shooping :D, jobbar så mycket såå har inte hunnit springa på stan o tillfredställa en flikkan behov :D
O självklart besöker man Nelly.com
Har letat hela vintern efter en liknande men aldrig hittat just den jag har i huvudet, meen den här tror jag funkar, dock vet jag inte om jag ska välja den svarta istället, vad tror ni?? Den e ju skitsnygg...
Nu e det soffläge med grabbarna och fifa, trivs som fisken i vattnet :D
P.s hittar jag nått snyggt, såå skriver jag om det sen!! Pözzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0