Look like a love Bedroom :D

Hemkommen från Lkpg nu, vakna skapligt och insåg att jag inte ville vänta en vecka såå macke fixa bil såå vi kunde åka till LKPG... Dock var jag inte alls sugen på klädshooping, utan det vart bara till hemmet..
Och duktig kände jag mej oxå, mycket jag ville ha meen hejda mej och köpte bara saker till sovrummet :D
Ett rum i taget!!

Kan ju säga att vi med nöd o näppa fick in sängstommen i bilen, haha lite större än vi trodde!! Men det vart Malmen,
Men den svartbruna, sen köpte vi matchande byråar, golvträd med lampor, vas med dekorationsblommor, överkast, ahh som sagt det mesta, nu saknar jag bara mattor och nya gardiner såå har vi sovrummet klart...

 

 

Sängstommen och överdragen till borden blir morgondages projekt :D

 



Stolta Lenitha ee såå duktig :) O underbara bejb som montera ihop allt!! Älskar dej Hun!!

O min underbara syster var såå snäll och va hundvakt åt mina småå bebisar idag, och som tack ska hon komma in imorgon och hjällpa mej flyttstäda :D hahaha!! Vilken underbar syster jag är eller hur?

Fick träffa hela familjen idag me, mina småå änglar var lika söta som vanligt, saknar moster säger dom med, klart jag e ju coolaste mostern ju!! :)

Nu ska jag fixa käk och inta soffläge, såå man e pigg och allert såå kanske man orkar sätta igång med träningen, om man inte ska vänta till måndag ;) Nattinatt folket!!!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0