Nya tag!!

Jaa det e väl dags för det.. Nu e julen över och utkastad såsom alla jävla skumtomtar man tryckt i sig :D
Ursch vad äckligt när man tänker efter.. :D
Dålig på uppdatering jag vet, meen jag har ett liv :) o massor o göra, såå passar på att skriva lite innan det e dags för tvättstugan!! Vart på stan en sväng idag med, fixat lite skit men självklart kan man inte komma hem helt tomhänt sååå dagens inköp:
Vart helt kär, o den sitter som smort oxå :D skitnöjd!!
Denna tillsammans med
Denna såå har man en skit snygg outfit!!
Vart lite smink och skit oxåå typiskt lenitha, shooopoohoooliken nr 1, det e jag det!!
Mjaa vad ska man säga, nyår har vart och den tillbringades i Köpenhamn med dom bästa, såå sjukt skönt att komma bort från Motala!!
Vi tog in på hotell över helgen och Festa tills det va dags att dra sig hem, helt galet och sjukt kul!! Danskar e galna i fyrverkerier, här kan man titta på dom och njuta, där får man akta sig och hålla för öronen, det e rent ut sagt dynamiter dom kastar på backen asså!! :) Trodde jag skulle S*ita på mej!!
Äntligen har vi hittat en hund vi vill ha, det blir en rottis :D
Såå den ska allt bli en del av familjen imorgon :D LÄNGTAR helt sjukt, Blir en Hiro om jag får bestämma meen det tror jag dock inte.. :D
Ahh får väl muta lite.. Såå ska jag nog få viljan igenom!!
Kommer troligen få en smäll eller två meen jag bara måste visa vilka småå änglar jag hade i sängen imorse, såå underbart söta!!!
Tvättstuga och storhandling står på schemat idag såå kanske ska sätta igång med det oxå,
Ibland önskar man att man va liten och mamma tog hand om en!! Sååå skönt det skulle va, inga bekymmer alls och man lekte med allt man hitta!! Ett par stenar och jag var sysselsatt en hel dag!! :P
Ajjja näe ska utklassa världen på UNO nu innan tvättdags!!..
Byebye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0