Rappakajja så att säga :D

Hah, jobbat 13 timmar o borde igentligen sova då jag kör hela helgen med, men nää fasta framför datorn och e sällskapsjuker, Bebisarna sover, macke e lika inne i datorn som jag, och baby sitter och stör sig på min fot som e ivägen för hans spelande :D haha

Löning, det har man längtat efter kan jag lova, förstår inte varför januari är likadant varje jävla år, fattigmånad asså, o varför gör man inte som man alltid säger, att man ska spara undan till denna månad, men ajaj får man varje år, Bllää, är det bara mej det e såå för eller, hah nää läste faktiskt att i måndags var sveriges befolknings fattigaste dag, meen inte har jag lidit  för det, Lever rätt gött ändå!! :D
Livet blir ju vad man gör det till, eller?? rätta mej om jag har fel :D

Jag har fått en jävla psykos, kan inte sluta läsa kissies blogg, jag har inte fördommar om människor, men där har ni en brud som varken vet in eller ut, det e roande att läsa hennes blogg, man får sig ett gott skratt varje gång, om inte annat av alla kommentarer :D

Testade nya tröjan jag köpte häromdagen, Urläcker & jag älskar den, speciellt spetsen på armarna och att det e resor i midjan :D Mee like long time


Dagens Outfit:

Spetsblus: Ginatriqot

 

Nu har vi monterat ihop sängstommen och allt till sovrummet, nu fattas som sagt bara lite nya gardiner, mattor, bordsöverdrag och självklart en ny tv, seen e our bedroom färdigt :D

 

 

Haha, har kommit på att Milo e väldigt lik en fladdermus när han blir arg, busa med dom imorse rejält såå dom skulle låta baby sova vidare när jag stack till jobbet, snäller som jag e :D haha jag skratta såå dant att jag höll på att kissa på mej

E han inte bara för "fuler" Lilla Milo!!

Nää nu ska jag sova, jag har längtat efter sängen hela dagen!! Nattinatti!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0