Just another day

Varit ledig idag, rätt skönt faktiskt med tanke på att jag nu jobbar långpass till på söndag! Men det ska bli skönt att få in lite drickspengar, det känns att dom försvinner när man varit borta från jobbet mer än en vecka! Men snart e det löning och det känns helt underbart!!
Har träffat min snutta idag med, vart en en lång pratstund över ett glas cola och en sprallig liten Kira :D
Påbörja träningen igår igen, tänkte att det var dags, det hjälper så sjukt att träna när tankarna är överallt och ingenstanns:) man tar ut allt på träningen så känner man sig asbra efter, såå imorgon kör vi på ett pass igen, o tanken är väl att jag ska hålla det oxå, sååå vi får la se :)

Funderar starkt på att ta en morgonsväng imorgon, jag menar snön e ju borta så varför inte passa på innan den kommer igen ;) haha får väl se om man orkar stiga upp ur sängen :)
Nu blir det soffläge och snart sängen för min del, helt förstörd trotts att jag inte gjort speciellt mycket..

Nomy – Hold Your Head Up High

Vilken låt asså, helt sjukt vilken låt.. Älskar den.. Får rysningar.. Som han säger Hold Your Head Up High i alla lägen, ge inte upp!!!
Ta hand om er alla.. Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0