Systrarna äger.. :D

Onsdag igen dåå, o snööö är det ute.. Det ligger kvar, haha nuu kan man ut och leka av sig lite, bygga snöögubbar och göra änglar.. :D Jaa kanske är en litet barn men jag gillart..!

Hopp har vart väldigt mycket hos mamma över helgen o i veckan, fixat med en julklapp som jag hoppas blir bra och att den ger rätt syfte.. :D

Syrran och jag jobbar idag då, lugnt som tusan är det nu meen det är väl som vanligt att alla kommer runt halv 1 sen går alla samtidigt så vi får jobba arslet av oss.. ;D Meen jag klagar inte, varför arbetar man annars för lixom..



Ohh blir galen, rasar ner i vikt igen, jag äter o äter men inget händer, hatar när kroppen säger ifrån för man inte mår riktigt bra... Jag vill bara bli glad och lycklig igen!...

Meen tack syrran och mamma för allt ni gjort för mej, allt ni ställt upp med.. Haha tycker lite synd om er, meen livet är ingen dans på roser som sagt...

Annars blir det nog lugnt idag, kanske ska in till mor min igen för att fixa det sista på min julklapp, den måste ju bli perfekt annars kommer det inte att gå.. :D ni får veta efter jul vad det är för något.... Annars blir det väl en bra film och myspys i soffan med täcke och värmeljus.. ;)

Jag älskar att vara gumgum.. :D
Skriver en rad senare.. :D pussss pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0