Filmmys :D

1,4 kg godis, 3 underbara änglar och 2 as bra filmer, kan kvällen bli bättre..
Bella, elin och annie kom förbi på en filmkväll, Dirty dancing race..
Lilla jag har ju inte sett någon av dom men nu såå.. Kan ju säga att 1:an var mycket bättre än andra filmen.. Meeen gud vad sugen man vart på att börja dansa igen, har ju aldrig dansat pardans men faan vad kul det skulle va...
Haha få med sig leo på det vettifaan men tjejerna var med sugna såå vi får la se om vi hittar något som passar.. :D skulle va as nice..
Mellan filmerna såå körde vi en liten träning, fan svårare än man tror asså men Vi lyckades lite iallafall.. :D



Haha jaa, tur att ni inte får se mina tappra försök.. :D

Men tack babes för en underbar kväll, mycket skratt och såå ont i magen, men det var det värt..
hihi Leo orkade inte med oss flickor så nu sitter han hos grabbarna, haha vi kan nog va som höns när vi träffas allihopa.. Förstår honom lite faktiskt...

På dagen ida har jag inte alls gjort mycket, åkte till stan med baby, käkade med jimmy och några, köpte mej en ny peircing, nya spel till ps3, det var la det typ sedan vart det bussen hem och fixa allt till mina tjejer kom.. :D

Aha helgen då, har ingen aning, ska ju börja mitt nyttiga liv nu såå alkohol är väl inte så bra att börja med kanske, blir nog en ganska lugn helg då valborg är nästa, men har ingen aning om vad man ska göra än. Hitte på nått gott folk..


Ohh dags att nanna kudde, upp med tuppen och jobba imorgon, Hela helgen dessutom.. Såå natti natt på er alla..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0