Alla <3 Dag

Vilken helg, den har varit helt underbar.. I fredas såå var mor min och jocke här och hjälpte mej med lägenheten, såå underbara som är.. Såå nu har jag äntligen ett barbord hemma, det vart såå fint, Nya gardiner i köket och såå har äntligen sista vägghyllan kommit på plats.. :D



Hihi såå fint, Tusen tack mamma, Jag älskar dej såå mycket..
Lägeheten känns äntligen som ett hem.. :D

Ja i fredags då, efter vi hade hållt på i lägenheten såå vart det full fart till mjölby till Lillsyrran, vi gjorde oss fina och var redo för fest. :D Vi hamnade hos gnysan, det var jätte trevligt det var kul att träffa er igen.. :D





Sedan vart det hem med kvällsbesök... ;P

Lördags var en slappisdag, Jag, leo och kim satt hos mej, käkade och kolla på Dum & dummare.. Hah as kul film alltså...
Annars såå hände inte mycket alls, skönt det med..


Alla <3 dag idaa då, fick ju sällskap till frukosten iallafall vid det nya bordet, ett ljus med vanlijdoft.. :D hah myspysiga Lenitha bara.. :D

Men det var mysigt..
Saknar dej som tusan när du inte är här o kommer alltid att göra.
Och tack för en underbar helg.. Haft jätte trevligt...


Jaa nu ska jag kika vidare, snart en ny arbetsvecka.. Hade brraaa.. Pusssss


( Älskar dej enormt )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0