FettisTisdag.. :D

Jaa det sägs ju vara semlans dag idaa, såå det blir bakning ikväll, haha ska försöka mej på att baka semlor, det ska bli skoj ni, har bara bakat det en gång förut och det var med mormor, såå jaa ha inga höga förväntningar bara..

Kort och gott om dagarna, igår var jag i mjölby, solade med syrran min, och hade en heldag med massa skoj och skratt, det var trevligt som tusan...
Sedan vart det hem och duscha och käka sedan krypa ner med missarna.. såå mysigt..

idag har jag jobbat och "slitit" vi hade ju såå mycket att göra idag, så har vi en praktikant med, känns kasst när vi inte har saker att göra, visst finns det ju alltid saker men hon är ju inte där för att städa, det vet hon ju ändå att det ingår i arbetet.. Såå vi hade en slappisdag idaa.. skönt det med,...

Ska straxt fräscha till mej och dra ut en sväng, blir att träna senare ikväll efter det är det bakdags, sedan myspys med film och nygjorda semlor i myspysigt sällskap.. :D

Tänkte göra två till kissarna med, småå vettni, meen mina katter är ju känsliga mot mjölkprodukter såå frågan är hur det går asså, hah men en liten kan dom ju fååå.. :D
Bortskämda är dom...

Längtar till Fredag mee.. Vill ha helg året om.. Och massa sol och bad.. Iskall cider/drink och en solstol...
Det skulle va härligt... Ajjjja nu ska jag pysa..
Lägger in ett inlägg om dagens bravader sen..

( Hahaha måste tillägga att elin gick rakt in i en bil i morse, trodde jag skulle döö av garv.. Vilken stjärna hon är )


PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0