Friterad Diskborste :D

Jaa dagen började ju bättre än igår och natten var helt makalös.. Haha har nog aldrig skrattat såå mycket.. :D

Så här var det, jag hade en dröm, ganska rolig sådan med skyddskappa som gjorde att blev man bestjuten så gick kulorna rakt igenom, det var som en matrix dröm och elin jävel hoppade från kilometer höga berg rakt ner i vattnet som ingenting och vi efter.. hahahaha, jani, sen helt plötsligt så satt vi på fest och spela något spel om att där man satt,  som egentligen redskapen i köket skulle stå, var man, såå jag var ett kylskåp och jaa, asså sjukt, Jag vaknade flera gånger av att jag låg och skratta.. ;D hihi tur att ingen såg eller hörde mej, skulle ju tro att jag var puckad..

Jaa sen var det dags att vakna och gå ner till jobbet, allt funkar bra, jag och elin drar upp gårdagen och skrattar hela morgonen, skämtar om fredagens händelser, haha...
Jaa sen såå friterar Lenitha diskborsten, inte med mening såklart.. Ahh jag säger då det..
Ikväll har jag vart och tränat med Annie, haha, vi testade på Vattenpass.. Fyy faan, hur i helvete ska man kunna hålla sig på botten när man har vikter under vattnet som flyter, dom ska man pressa neråt.. Jag flöt upp och allt gick bara åt jaa, så står hon och säger, spänn magen så håller du dej nere, jag spännde ju såå jag höll på att spricka, faan vad svårt men vad jobbigt.. Haha fick en lång frigolitstav som man skulle sätta sig på, och cyckla, haha kom igenstanns, dom andra cirkulera såå fint i poolen, jag gjorde trafikstoppning, haha jag bara skratta och fick kallsup hela tiden.. Meeen skoj var det iallafall såå det blir det lätt igen!...

Nu ska jag slå på film tänkte jag, var och hyrde Room 6, såå hoppas den är bra, Föresten vill jag tillägga att min rökning går bättre och bättre.. såå snart är det dags att trappa ner yttligare för dåå blir det träning på allvar.. :D

Ajja nu ska jag försöka koppla in dvd´n, tekninska jag..

Pusss o kram

Jojagog älolsoskokaror dodigog o dodetot vovetot dodu, Jojagog vovilollol hoha dodigog o inongogenon anonnonanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0