Byggt en trappa..

Nu får det vara nog med ledsamheter och skit...

Börja ta hand om mej själv.. Livet kan erbjuda såå mycket.. Såå nu tänker jag leva det oxå...
Längtar som fan till helgen nu, ska bli skojskoj, Partypinglorna på nytt.. :D

Förutom läkarbesök idag så vart det ett bakslag med kärleken, meen vi kommer på fötter igen..
hah att du orkar, du är bäst leo... den bästa och det vet du... min bästa vän...

Annars så har det varit full rulle på jobbet, o tusen toalettbesök, det saknas bara magsår nu bara så kan jag o Elin bilda sjuka klubben och ligga hemma och dra skräckis efter skräckis och kika på exiztens som vi blundar åt iallafall, förstår inte varför vi ens öppnar filerna när vi vet att vi inte klarar av att se det.. haha För att det ska va sååå.. :D

Elin och jag såg en skräckis igår, Diary of a cannibal, ( SÖÖÖÖÖG ) haha vi läste om den och det skulle va en thriller/rysare, kan ju säga att den är baserad på en verklig händelse, och dom sa kanske 10 meningar på hela filmen, sen var det bara flachback, och nutid, drömmar och jobbig jävla musik.. haha, den sööög verkligen sååå se den inte.. :D

Men tänkte att det blir en ny film idag, såå kanske ska ner, måste ju ändå lämna in den andra...

ajjja nu ska jag sätta på lite musik, peppa inför fredag.. hyra film och kanske äta något..
Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0